پرش ناوبری
  • |

دانلود نسخه اول مجله بازی بان - مجله تخصصی بازی بان

صفحه اصلی / بلاگ / دانلود نسخه اول مجله بازی بان/

دانلود نسخه اول مجله بازی بان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هنر، صنعت، سرگرمی یا رسانه، مسئله این است!

پیشرفت سریع تکنولوژی و ورودش به تمامی عرصه‌های زندگی بشر، خلوت و تنهایی او را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. پس از پیشرفت‌های خیره‌کننده بازی‌های ویدئویی به روی رایانه و کنسول های نسل هشتم و همچنین واقعیت مجازی، این بار نوبت به فراگیر شدن سرگرمی در همراه همه زمانه و همه مکانه یعنی همان تلفن‌های همراه رسیده است.
بازی‌های دیجیتال با تمام شئون خود و همه تأثیرات مثبت و منفی و کلیه وسیله‌هایی که می‌توان در اتاق خواب، پذیرایی، اتوبوس و محل کار و کلاس درس با آن همراه شد و سرگرم ماند، از تیغ تیز نقادان تکنولوژی و سرگرمی‌های جدید و همچنین تعاریف عاشقانه و کورکورانه مجذوبان سرگرمی‌های دیجیتال در امان نمانده است و شاید گروه‌ها و نهادهایی که منصفانه با مقوله بازی‌های دیجیتال برخورد می‌کنند زیاد نباشند. فقدان مکتوبی که مطالبی را در خصوص سواد بازی برای آگاه سازی خانوده‌ها و بازیکنان و همچنین مطالعات بازی‌های دیجیتال برای پژوهشگران و تولیدکنندگان ارائه نماید و از سویی دیگر از رصد فضای زیست بوم بازی‌های دیجیتال در کشور نیز جا نماند ما را بر آن داشت تا در ادامه فعالیت‌های شبکه بازی‌یاران، سپری را در اختیار عموم پژوهشگران،خانواده‌ها و بازیکنان، بازیسازان و فرهنگ‌سازان و خلاصه تمامی بازیگران در زیست بوم بازی‌های دیجیتال قرار دهیم.
شاید اگر بخواهیم کمی با ادبیات فانتزی بازی به این ماجرا نگاه کنیم باید بگوییم، خواننده در زیست بوم بازی‌های دیجیتال آواتاری است که پیشنهاد ما برای خوب بازی کردن او در این بیس، استفاده از سپری است به نام باز‌ی‌بان !
امیدواریم در این مسیر بتوانیم گام موثری برداریم، ان شاءالله.

سردبیر

 

1,673 بازدید

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

نویسنده: سردبیر

سردبیر
  • تعداد مطالب ارسالی: 45

تبلیغات