پرش ناوبری
  • |

انگاره، یک ایده نوآورانه - مجله تخصصی بازی بان

صفحه اصلی / بازی‌های خاص / انگاره، یک ایده نوآورانه/

انگاره، یک ایده نوآورانه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نویسنده: علی متقی نژاد
بازی‌بان – شماره دوازدهم/ فروردین۹۹
@bazibaan

اگر از آن دسته بازیکن‌هایی هستید که از بازی‌های خاص، هنری و مستقل لذت می‌برید و در عین حال، اهل بازی‌های معمایی هستید، انگاره یک انتخاب خوب برای تعطیلات عید است. انگاره دارای مراحل فصل‌بندی شده و یک ابزار طراحی به اسم نگارخانه است.

در انگاره باید روی یک نقطه از اشکال هندسی در حال حرکت اشاره کنید تا الگوی حرکتی که هر مرحله از شما می‌خواهد ترسیم شود. مثلاً مرحله‌ای از شما می‌خواهد که با کلیک روی دایره در حال حرکت، یک خط صاف ترسیم کنید؛ پس با کمی تفکر متوجه می‌شوید که انتخاب مرکز دایره، این خط صاف را ایجاد خواهد کرد. با پیش‌روی در مراحل بازی که مجموعاً در شش فصل قرار گرفته‌اند، با معماهای متنوع‌تری مواجه می‌شوید و هوش و تمرکز خود را با برخی مراحل سخت آن به چالش می‌کشید.

در بخش نگارخانه با جابه‌جا کردن چند دستگیره می‌توانید بی‌نهایت شکل ایجاد کنید. حتماً در دوران کودکی کار با چرخ‌نگار یا دوایر جادویی اُقلیدس را تجربه کرده‌اید که با یک قلم و حرکات دایره‌وار یک طرح اسلیمی زیبا ایجاد می‌شد. بخش نگارخانه هم به شما امکان می‌دهد چنین طرح‌هایی با آزادی عمل بیشتر ایجاد کنید.

منوی انتخاب مراحل بازی که مسجدی دارای گنبد و مناره است و هر در و پنجره آن محل ورود به هر فصل بازی است، یکی از نمادهای فرهنگی جالبی است که بازی‌ساز به درستی در بازی قرار داده است. در کنار طراحی هنری خوب، انگاره از موسیقی زیبا و گوش‌نوازی برخوردار هست.

پیشنهاد می‌کنم انجام این بازی خلاقانه خوب را روی رایانه شخصی از دست ندهید.

 

1,226 بازدید

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

نویسنده: سیدعلی متقی نژاد

سیدعلی متقی نژاد
  • تعداد مطالب ارسالی: 8

تبلیغات